Är på jobbet vart fan e du???

Haha nyss fått i mig lite kaffe så nu har jag piggat på mig, ska ta ett ryck till sen ska det dukas för mat.
I em så skall jag ta mitt arsle å dricka kaffe med Hannah tänkte jag.

Igår hade vi p-möte på jobbet, stressad klockan var mycket åkte hem och kollade posten brev från AMS... din A-kassa är uppsagd i och med uteblivet besök fan va grinig man blir, de har tydligen inga telefoner på AMS så det är bättre att skriva ut en lapp stoppa den i ett kuvert och lägga det på posten för det tar 10006550256 år längre och man förlorar pengar då blir de glada. fick till svar att de dagar jag missar nu har jag ju innestående men grattis och tack!

Till helgen blir det fullt ös medvetslös det är rally i stan så jag är barnledig och öppen för förslag.
Gubben ville gå å käka middag så vi får se jag är mer inne på spritlinjen...

Nåset kila ha d 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0