La life of Tezzie

Varit på Ikea med ett raserande barn, det var en upplevelse må ni tro, ibland önskar man bara att man själv vore barnet och fick slänga sig handlöst bakåt med benen rätt upp i luften och bara vråla det vore en syn haha.

Helgen som gick var helt ok en massa flamsande och inget nytt....Det måste få vare...

Jobbar med min vikt som vanligt hoppas att ni blir förvånade:D
Detta håller jag på att genomgå från start te finish:

Först la vi in 2 st graviditeter
image248
Och där på en övervikt på minst 30kg
image249
och vågen stod på hemska 92kg, mitt hjärta skenade och min hjärna skrek
så började den långa jobbiga kampen
image250först ned 10kg med viktväktarna
då trodde jag att mitt slut var nära när mamma började valla mig i hemska uppförsbackar och timlånga promenader...fy f-n
image251
 och sen vidare in på viktklubb och tog ca 10kg där. I detta läge så hade jag blandat in Hannah och hon hängde på och det var bra peppning, det tackar jag för!  Vågen landade på 72kg och nu sen i november så har jag på egen hand lyckats ta mig ner till 67kg, så nu ska jag ta tag i de sju sista envisa kilona heja på mig!
(5kg kvar te -30kg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0