lalalallala

Visningen gick bra och vi har en budgivare,så vi skfundera över helgen om vi tar budet eller om vi sk aha en visning till.

Idag har jag klippt min sessa blev uppklippt och en lugg så nu är hon nöjd strosat runt hela dagen och sagt att hon ser ut som mig. För goa ungar.

Idag ska vi ha hemma kväll äta gott och fira Johan som fyllde 23 igår så nån alkohol ska slinka ner har ju mina resurser i kylen hehe. Väntar på att min älskling ska sluta så vi kan hitta på nått, ska be svärmor att ta barnen så vi kan åka in te hans jobb å sola.

Funderar på att dra te stugan nån helg och bara vara utan telefoner och allt bara jag gubben å barnen. Det är ungefär som villa villekulla i stugan en massa trappor åt alla håll enda negativa, men en helg går bra.

Nope ni nu ska jag dra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0