OMFG.

oh my fucking goood hur ska man hinna med livet eller det livet har att erbjuda??? Vill hinna jobba, hinna ta hand om min familj, mitt hem och mina vänner men framför allt sig själv men hur hinns det med....? Jag ska hitta en lösning och riktigt riktigt bra ska den va. Inte lätt när man vill va världsvan och allt ska flyta på, innan jag skaffade barn så stressade jag ALDRIG .
 
Igår så beställde jag mig en ny garderob, men kommer inte förräns i mitten av mars så jag får vänta, det är ur sommarkollektionen så det mesta är för tunna plagg att ta på sig om man inte ska va inne. Vill bara bli av med mina sista 7kg, men kan inte klämma in mer motion än jag gör nu eftersom den måste ske på dagtid. Vågar inte gå ut när det är mörkt är så jäkla mörkrädd så jag dör på fläcken om det skulle komma nån när jag e ute själv.

Är på väg hem ska blåsa ut mitt hem.. haha städa det mer än behövligt har visning i morgon, hemska tanke att nån annan ska bo i mitt hus snyfft sörjer det redan =( Men kommer till ett fristående hus och ska nog kunna rota mig där också. Gillar bara inte när jag får så mycket jobb... Men tack mamma för att du ställer upp på mig och barnen.

Ha en trevlig dag det ska jag i alla fall ha
 image257
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0