Präktfitta


Vissa människor förvånar en aldrig att bara vara på ett annat plan eller planet, ingen nämnd och ingen glömd.
Om man jobbar så kan man säga att man jobbar eller så kan man bara säga att jag har så mycket att göra haha var inte en sån präktfitta, var spontan å rolig så ska du se att det löser sig till det bättre, och önskar att du kunde va som du var under gymnasietiden, då kunde du förvåna en och bara va så jävla kul.
Tycker att det är underbart när just du är du.

I natt så har jag drömt en massa konstiga drömmar emellan varven som jag har varit vaken och legat och lyssnat på stormen Tuva. Hon tog i och blåste på så det knakade i hela huset en aningen irriterande. Nu hoppas jag på vår och att det är slutstormat.

Tyverr så ska jag gå på och jobba kvällen idag så det blir sparsamt mycket Tezzie i helgen, kände för en fylla men det går väll att spara tills nästa helg. Vi har pratat på att åka på båtresa med jobbet så då lär jag nog få nog haha får nog ta ut både två å tre sem dagar, om jag känner mig själv, nån mer som vill hänga på???

Igår så hade jag mäklaren hemma så nu väntar jag bara på att få se objektbeskrivningen och godkänna den så skall det va klart. Så hoppas att den ligger ute på måndag.

Nu skall jag ta med mig sonen och knalla in i affären, detta med mat tar upp alldeles för mycket tid, kan man inte bara få ett mättnadspiller så man slipper laga en massa.
image244
Kanske att man kunde bli en kul typ då med???

Have a nice dag friends





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0