Tezzie

1. Hur gammal är du om fem år? Oh My 30 bast
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min son Dewin och personalen på mitt jobb
3. Hur lång är du? 164, and gettiin taller. .
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm det står still vad den hette
5. Vem ringde du senast? Syrran
6. Vem ringde dig senast? Min man

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Love båda!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I förrgår
11. Vilken ögonfärg har du? Stålgrå
12. När vaknade du i dag? 07.16
13. Vilken är din favoritjulsång? ALLA, eller typ ingen
14. Vilken är din favoritplats? På en kritvit sandstrand, paraplydring och bikini allt som is neeeeed
15. Vilken plats föredrar du minst? På jobbet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmmm på nått roligare ställe än sketna Hammarö, förhoppningsvis på väg mot större mål
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Min systers påhittade gubbar som var överallt i vårt hus haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min knäppa man igår... Ibland vet man inte valken planet han befinner sig på???
19. Hur stor är din säng? Inte tillräckligt stor. Skulle vilja ha en dubbelsäng för mig själv
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nude
22. Hur många kuddar har du i sängen? typ 4 , och det är minst
23. Hur många landskap har du bott i? Haha värmland
24. Vilka städer har du bott i? Karlstad haha igen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? ALLTID
27. Vilken är din favoritglass? Vanilla or Melon
28. Vilken är din favoritefterrätt? Prinsesstårta it do me weeeeeek
29. Tycker du om kinamat? Yes baby deras grönsaker slår allt
30. Tycker du om kaffe? Latte is goot
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Jepp min mage
33. Kan du spela poker? I wish! Om jag skulle vinna
34. Tycker du om att mysa/kela? Mmm i måttliga mängder
35. Är du en beroendemänniska? Ja, tyvärr så är jag det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej , och tack för det.
37. Vill du ha barn? Nej inga fler räcker med de två jag har fick en av varje än im verry nöjd
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, eller snarare svengelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? När min dotter skulle födas
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet utan fiskar, maneter, växter eller något annat, Just sand & water. . annars är det poolen för min del.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning och kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Mmm min vigselring och en massa annat rassel
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har faktiskt inget just nu

44. Kan du rulla med tungan? Påstår du att jag är lebb eller? ÖH! I keeep this ansver
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv vi har en sån bra humor och smak haha

46. Sover du med gosedjur? Nope.
47. Vad har du för ringsignal? Basshunter- Now you´re gone
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jepp my mother har sparat allt!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? äpple
50. Flirtar du mycket? Nee varör skulle ja
51. Kan du byta olja på bilen? Mmm man fick lära sig det på fordonslinjen
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser inte, fast skulle behöva
54. Läser du dagstidningen? Ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte veckotidingin, men drömhem & trädgård
56. Dansar du i bilen? Hehe ne brukar köra så det blir svårt
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nya city
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min senaste klädorder
59. När var du i kyrkan senast? När jag gifte mig förra året
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Per
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 helg på kusten aldrig igen, hotel till prinsessan tack
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mormor som är barnvakt

Lånat och omvandlad från Schalen


Kommentarer
Postat av: Milla

Almanackan finns att beställa på www.personligalmanacka.se :-)

2008-02-19 @ 15:49:37
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0