The vardag in my life

Lullar runt ska jobba eftermiddag så har tagit tag i min tvätt så nu e tvättkorgen näst intill tom och samvetet lättat :D
image256

Har kommit underfund med en sak att jag saknar min dator, nån som förstår... men inte så långt kvar nu tills vi ska flytta så då har jag mammas dator att leka på heheeee

Ingen sovmorgon i morse halv 7 vaknade prinsen när pappa var uppe å huserade runt så jag gick upp å lagde i ordning barnens lunch, ost & skinksås med nalle puh pasta blir det till dem och jag själv ska ta mig en soppa te lunch. Min gubbe tycker att det är lite för mycket soppa så jag passar på nu när han e på jobbet :) Vill verkligen losa de sista sju kilona nu, men märks att det går segt nu när man snart e i mål. Så jag får väll bli hurtigare och dra ner lite till på maten så kanske det rasar. Nå ja nöjer mig att gå ner 0,5kg i veckan.

Ska införa dessa underbar gottisarna igen som mellis
image254
fruktsallad
image255
smoothie mums mums

I fredags var jag hos frissan blev kanon nöjd, Maria är en gud med hår, har bokat in nästa besök 28:e april så då skall det nästan va färdigblekt, och 29:e ska vi fira syrran som fyller 23år shit tiden bara rusar själv blir jag 25år halvvägs till 50, till sommaren. Fy jag e snart en åldring


Kommentarer
Postat av: Erica

nu så är jag tillbaka och skriver:) Ska aktivt börja läsa din igen!kram

2008-02-13 @ 00:09:20
URL: http://enslagssanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0