Vardag

Helgen blev lugn och det var skönt fick ett riktigt röjryck hemma så nu e det städat och fint igen :D
Idag ska vi ha möte på jobbet hade varit skönt med min friskvårdstimme idag men hinner inte innan jag ska hämta barnen så jag tar den i morgon, ska ta en riktigt lång promenad, stoppa lurarna i öronen och bara va...
Kände mig pigg i morse men nu börjar tröttheten sätta sina spår efter att jag ficjk gå upp med Alicia i natt... skönt att jag fick sovmorgon igår såv då bara 11½timme tills Hannah ringde.

fick sola igår och en riktig massage så jag är öm i hela kroppen och brunbränd, fint med lite färg när det är vinter ute. Blev helnöjd efter mitt besök hos frissan im a blondie again :P

Tänker på dig Linda hoppas att bebben kommer idag, du får skicka ett sms eller ringa när det är nedkomst.

Nej nu åter till arbetet kram kram


Kommentarer
Postat av: linda

absolut hör av mig så fort detta lilla liv vill kika ut =) hoppas allt är kanon me dej kramar

2008-02-11 @ 19:23:51
Postat av: hanna

Skönt att ta det lugnt om det blir sent också! Hoppas ni får en kul kommande helg då i stället :)
Min helg har varit helt okej, blev rätt tidigt i fredags för jag jobbade i lördags morse så det blev några avsnitt av prison break i fredags, i lördags var jag på förfest men höll mig nykter, tycker inte det är så kul att festa längre. Kanske blir till helgen dock
:)

Hoppas din dag varit bra!

Kramar, Hanna!

2008-02-11 @ 23:38:21
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0