Mitt liv är toppen

Känner bara att allt är underbart just nu!
Har ett jobb som jag trivs jätte  mycket med underbara människor att jobba med, och att få lite nya vänner är aldrig fel, lite variation i tillvaron skadar aldrig.

Haha jag har antagit utmaningen sussie possie jag ska dansa benen av mig och kommer att vara dagens huvudpunkt *L* Hoppas att du har med filmkamera så kan du titta på det i din nya tv hehe.

I helgen så skall det storröjas i mitt palats och då är alla mina inblandade kommer att bli ett liv av dess like skönt när visningar och rusningarna är över. ska se om sussie possie kanske vill med mig te stan på en kaffe å klädesshopping i call U!

Pling plong ska återgå till jobbet pöss pöss

Kommentarer
Postat av: terez

Hej!
va kul att höra att du har det så bra! hoppas du får en bra helg:) btw när flyttar ni??
Kram

2008-01-26 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0