Skönt när alla

är lyckliga och glada och fått det de förtjänat hehe.

Mitt liv just nu:

*Hektiskt med städning och rotebro inför torsdag
*Jobb
*Underbara vänner som jag tyverr har fått pushat lite åt sidan då jag måste hinna kombinera mitt privatliv, jobb å försäljning av min bostad, sorry and sorry again
*Flytt, kartonger till förbannelse
*Tidpassande aktiviteter

Ja detta var lite av vad som surrar i mitt liv just nu.

Men mitt i allt detta så är jag bara så lycklig, i morgon känner jag på mig att det kommer att bli en helt hysteriskt gapskrattande dag då jag jobbar med Ulla, Sussie possie & Tias haha

Tack för lunchandet förut Titti vi ses för sällan, men hoppas att du kommer till mig och jobbar i sommar hyvens kul skulle vi få MEN DU..... Jag har tämjt en ekorre vad har du lyckats med?
Vissa fattar inte helt enkelt när man ska sluta var så j-vla egenkära att allt handlar om en själv... men kul att få nått att skratta åt MEN DU...haha

Sussie possie jag vet att du väntar på mitt dansuppträdande och jag garvar bara jag tänker på vad det kan bli för roliga danser när jag är inblandad.

I lördags så röjde jag min man, syrran och johan loss i en clean & rent buss, ett par helt kul timmar slog vi hjäl och det nya ordspråket blev denna gången: Han är faktiskt längre än du tror.. Detta får tolkas hur det vill blir roligast då.
Kontigt tycker jag att inte nån är ute på de helger jag lyckas komma ut, men det är väll så det ska vara. Såg en skymt av Uffe körde bilen upp i röven på honom och körde om men hans berusning var för grav och avgassystemet för lågt hehe.
Nej time to go home to bed!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Kul o se dig ute på bloggen igen. Du har varit saknad o du är ju precis lika knäpp som vanligt*L*. Och jag tycker jag har problem med koncentrationen och är kringkring i huvet. hahaha. Du är för go.
Lev livet du gumman för du är ju mitt i det.
Kram från Lottis

2008-01-28 @ 22:02:32
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0