GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ 25 ÅRS DAGEN

Idag är det min alldeles egna dag min 25:e födelsedag, shit kan faktiskt inte fatta att jag har hunnit med alla mina drömmar som skulle uppfyllas listar dem nedan:

*Gå ur gymnasiet och ha en utbildning
*Vara gift
*Ha två barn, är sugen på en liten till men det märks för det har jag egentligen inte velat erkänna ASG knäpp som vanligt...
*Bo i hus
*Ha ett fast jobb
*Köpt mig nått dyrt som bara är mitt (min bil)
*Åka på semester och fira min födelsedag, resan blir ju dock i morgon så nån drink ska slinka ner.
Hmmm hoppas inget är glömt???

LOVE och jag åt en romantisk middag på Vedugnen vid 22 tiden igår, så smock mätt var jag att jag somnade när 5 min av filmen hade rullat så kan det vara men jag är glad pigg och utvilad idag. Har till och med kokat kaffe åt mig själv då LOVE fortfarande sover. Väntar på att han ska vakna så vi kan käka frukost tillsammans HA en bra dag för det ska jag ha Kramizar sötisar


Kommentarer
Postat av: ego tezzie..haha

ja, jag kan tänka mig att det kommer nåt om 9 månader eller nåt då.För min egen del så är det slut producerat. Klart att man alltid vill ha en liten bäse att snosa på men man ska ha tíd,plats och råd med dem oxå. Grattis på födelsedagen igen då gumman!

Sätt skydd på vinsten du fick så kan inte ynglar av sig:P

Kram

2008-07-13 @ 11:51:41
Postat av: sandra

sv; haha, lite weird var jag allt :P

grattis :D

2008-07-13 @ 15:39:43
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jaa, det blev skitfint, är nöjd :D

2008-07-13 @ 15:40:02
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: ååh tack så mycket :)

2008-07-13 @ 17:01:40
Postat av: Hanna

svar: ååh tack så mycket :)

(glömde namn på förra) :P

2008-07-13 @ 17:02:18
URL: http://hannasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0