Kaffe på sängen

Lördag morgon, härligt fick kaffe på sängen av LOVE, min ängel det :D Idag bär det iväg till Torp i Torsby, ska bli så roligt och mysigt. Gud vag jag önskar att jag hade en egen stuga där, vi får se hur det blir med det längre fram. Även en båt vore inte heller så fel, det är  väll det som står på min och LOVE´s önskelista härnäst. Mami & Papi bjussa på kvällskäket igår, gissa om de bjöd med kvarterets alla mygg, ska bli nice om de glasar in altanen så man kan sitta utan att bli uppäten. Till veckan som kommer så ska vi ta och måla igen på lilla toaletten så att det bara är fritt fram för vår rörmockare att titta in så vi får upp med handfatet, ett nytt toalettlock skall dock inhandlas de som bodde här innan oss har satt dit ett träfärgat lock och det är bland det värsta jag ser, känns inte frächt. Ska bli kul nu till hösten när man är mer inne när det regnar och ruskar ute, så kan man pyssla en massa inne. Skönt att barnen har blivit så stora vi har hunnit hur mycket som helst denna veckan, de är såppas självgående och kan följa med på det mesta. Annars e mami & papi snälla och ställer upp vad skulle jag göra utan er två. Nu ska jag smyga in och duscha, ha en fortsatt trevlig helg KRAMAR I MASSOR SWEETYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0