Måndag

Morgon mys.... Nyss smugit mig upp ur sängen, min ängel förstod att jag var i koma så jag fick sova ut, LOVE YA! Nyss smuttat lite på en kaffe kopp så ska dra igång och laga lite lunch käk, ska bli lax med färskpotatis yammy yammy :p
Ska bli skönt att snart börja jobba så man kan styra upp måltider och matvanor, blir ju som det blir när man har semester. Måste säga att det har varit underbart med semeter, och känns kanon att veta att man kommer ha semester varje år, i.o.m att jag fick min anställning :D LOVE och prinsen är och tvättar bilarna, var väldigt behövligt då vi kört en hel del på grusvägar under semestern.  Nu dusch återkommer i kväll KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

var med och tävla om en voododoll på http://lillanmalutta.blogg.se/?tmp=28131303 Lycka till puss & KRAM

2008-07-28 @ 13:22:45
Postat av: sandra

sv; jaa, visst är den cool :) haha, ja!

2008-07-28 @ 13:29:39
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0