6 juni

Sveriges nationaldag.. Nja firar inget vidare inte så jag har tänkt mig gå ut med flaggan i arslet å skutta runt.
nyss hemkommen till Mami å Papi från jobbet, överlevde denna dagen med :) Jobbar korthelg så jag å familjen får lite tid ihop i alla fall. Sitter fint med semester snart så man bara får vare.

Igår var vi å firade C som fyllde 17bast, shit körkort nästa år.. två bullar rök det ner så det blev sallad på kvällen, skönt att LOVE å har hakat på mig så stolt över honom som envist nästan var dag cyklar till sitt jobb, så 2 mil på hojen blir det var dag. Har funderat skarpt på att införskaffa en cyckelkärra så kan både han å jag cykla te jobbet vi får de hur d artar sig.

Idag blir det lugna gatan ska snart ta mitt vrålåk å köra hem, parkera arslet i soffan njuta å må!

Ams igår var på nått möte om jobbb...hmm vi får se vad det blir av detta, kul var det för alla var väldigt trevliga
å berättigad till mer pengar det blev jag glad för.

Snart ska vi ha inskolning på våra sem vikarier, hoppas att allt trassel löser sig så det flyter på bra, och att alla kommer överens. En go tjej som heter Emma kommer i alla fall väntar sitt första barn å är i må illa perioden, stackars liten ska hamstra på mig lite spypåsar hehe.

Nej nu ska vi fixa lite käk krumilutt

Kommentarer
Postat av: Fie

Nej vi vikarier har ju inte sån förmån ha ha =)

Så det får bli några små resor! Var ska ni fara då?? ha det gott kram

2008-06-06 @ 16:28:14
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

tack (:

2008-06-08 @ 08:45:00
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Lottis

Två mil är inte dåligt det. Duttit!! Töligt o jobba i värmen men nån måste ju göra det också.

Ha det gott.

Kramar Lottis

2008-06-08 @ 09:46:03
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0