Landat på stolen

God kväll nu har jag landat här på stolen igen, skönt att vara hemma på kvällskvisten vet bara inte hur jag ska lyckas somna då jag går på speed när jag har jobbat tydligen, svårt att varva ner och komma till ro. Imorgon kommer M och leker med mina juveler blir skönt för prinsen att ha någon att rota runt med :D Han pratar ofta om M nu, så skönt att de följt varandra så mycket sen de var så hoppas att det kommer vara så jämt, önsketänkande mamma hihi.  Nej nu ska jag ta kvällen godingar vi höres i morgon om jag vågar hoppas på att ha en dator ett tag *L* NATTINATTI

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, norska är inte lätt :P

2008-06-17 @ 18:32:49
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0