Today i feel good

Huvet upp och benen ned! Today i feel good, håller på att hälla i mig morgonens kaffekanna, ska ta och gå in i duschen sen, ska iväg med Jane till polisen och hämta ut pass, sen ska jag laga barnen en gorme lunch, vad det vet jag inte än men det kommer förmodligen strömma in ett par förslag när de små liven blir hungriga. Sen ska de till dagis då jag ska jobba eftermiddag. Idag är det vägdag med Jippi måste till mami å låna vågen me nu på mörakvisten e så nyfiken. Fick en smärre chock på veromoda  igår då jag var dagens givna optimist de hade bara korta sommarbrallor i storl 36, satt som en dröm, har dock inte smält det än men fattar iof inte att jag har blivit magrare än vad jag var för ett par år sen, när jag ska prova så säger jag alltid ja typ 42 hmm, ne just det 38 tack lite schizofren men sitter väll kvar efter som jag varit så stor i så många år. Nån som dock behöver ett par meter hud som hänger kvar på min mage, nej trodde väll Inte det heller. See u later darlingar *puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul och se dej absolut ska vi ta och ses snart igen om du inte har alltför på ställt med jobb och fixande hemma kanske vi kan hinna med en kaffe innan ni far. Skit mysigt hus ni fått med usch inge avundsjuk skulle också vilja komma in i ett nu.

kram

2008-06-30 @ 10:32:02
Postat av: linda

glömde skriva men du kanske förstod att det var från mig hehe

2008-06-30 @ 10:33:57
Postat av: alexandra

Japp, jag har ett linne under den tröjan =)

2008-06-30 @ 10:53:09
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0