God morgon! ...

God morgon! Ny dag och nya frächa tag ska snart göra iordning en frukost plockade fram lilla tupperware vågen igår liten snygg och kanonbra, bästa köksvågen jag någonsin ägt. Hade mina bright moments då jag sålde tupperware så i mitt hus finns det burkar till allt, synd bara att mitt kök inte är klart så jag få in alla, men till hösten hoppas jag :D. Min lilla Prins är uppe i ottan som vanligt, smörgåsar, välling, frukter och tusen andra saker ska det gnagas på själv så känner jag mig inte ett dugg hungrig än! Under veckan hoppas jag att mitt lilla smycke kommer som jag beställt  en litenfjäril med två berlocker som hänger under med mina barns namn. Blev så glad när jag fick ett mail att vi har en sån fjäril kvar så jag slängde snabbt in en beställning, väntar med spänning. 

                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Fie

Går det bra om jag länkar dig??

2008-06-16 @ 09:51:31
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0