Life is just wonderful :D

Life is just wonderful :D
Gud vilken bra helg jag har haft känner det nu att allt har verkligen klaffat perfekt har hunnit med allt jag skulle.
Idag har vi varit på bergvik med Tarzan and Jane, köpte oss en ny digitalkamera, så håller på att ladda den nu vill använda nu och med en gång, så var så säker att min blogg kommer innehålla mer bilder framöver. Fredag fick sova igen alla timmar jag missat under veckan, hela 5 timmar sov jag och Prinsen ett rent under att han och jag sov sen på natten. Missade dock min och Tittis promenix då jag insåg att Matti fyllde år. Lördag fick iväg halva garaget med maxlast av skräp hihi har fångat en ny förkärlek, att kasta allt så underbart. vid lunch tiden kom L & V så underbart söt och smölig, snyfft minns Prinsen i den åldern så lika, Ja Prinsen gav V ett antal pussar och klappar men till slut fick han nog. Så vid sex tiden pep L & V hem, L skulle ut på galej med A hade så gärna viljat bli med men har haft häcken full men det blir helt klart fler gånger, så roligt att vi aldrig tappar kontakten även om det blir ett tag emellan våra playdates. Du kommer alltid va min tvillingsjäl så var det redan från början och ska så förbli. Så kul att vi båda är på samma nivå i livet, familj och barn, kommer vänta på att du å S ska köpa hus här hos mig vet du. På kvällen lyxade vi till det LOVE bjöd på lyxmiddag, fy blä och usch pizza från torget i skoghall, köp aldrig den der vidrigaste brändaste fragment, vore godare att gnaga på nån gammal hittad fosil eller nått. Men ett par timmar i soffan, och gissa vem som garva mest TEZZIE chockad not! När klockan var 01:00 så var det dax för Tarzan & Jane att cykla hem, då hittade de mami å papi så de skjussade fyllisarna hem, att de aldrig lär sig, hade skön baksmälla idag haha. Söndag mami ringe på morgonen, har du hittat Prinsessan pass, nope vi letar, jaja jag har huvudvärk kommer på cykel sen och hjälper er, mami hittade det tack! Så jag rensade ut yttligare kartonger med leksaker ur barnens rum som ska på tippen, dockhus å hela skiten äkte ut GÖTT! Lagade å käkade lunch sen drog vi på bergvik och köpte kameran och kläder, skor, mediciner till resan, solskyddscreme mm sen ringde mami ni kan komma på middag så där har vi varit tills typ nu... Mätt, trött, nöjd och nedslagen i soffan där hittar ni mej pöss på er vi höres i möra snyggon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0