Har jag?

Sytt ett klädesplagg och använt det? Haha, nähä kan inte sy vet ni väll?

Ätit kattmat? Nej fy fan vet nån va
Åkt taxi och tagit en springnota? No, no not me
Slagit någon så hårt att personen i fråga börjat gråta? Ja. Inga nämnda inga glömda
Skrivit en dikt och läst upp den för någon? Ja.....men jag är ju för fan ingen poet, take it or.. give a fuck
Torterat ett gosedjur? Njä, men dockor o barbiedockor för syrran
Sprungit naken på offentlig plats? Räknas det om man var liten?
Haft sex på en buss? Nä, jag är oskuld, eller?
Mimat och dansat till Spice girls? Hell Yeah! Fy detta vill jag glömma
Druckit aceton? NEEEEEEEJ!
Hoppat från en balkong? Ja, fast det var inte tillräckligt högt sitter ju här
Kedjerökt för att ha någonting att göra? Ja förr i tiden ska gudarna veta fast inte mami
Snattat i en H&M-butik? NEJ!
Plattat håret med ett strykjärn? Ja fattar ni väll hur gör djur annars?
Blivit jagad av en doberman? Nej e en snäll flicka ibland
Medverkat i en film som sänts på bio? Nej men vill
Lekt spöke med ett lakan? Ja, men det har väl alla
Gått omkring med två olika skor? Ja, inomhus....framför spegeln på G
Hotat någon med en innebandyklubba? Det tror jag nog på idrotten hatar den skiten
Träffat en kändis? Ja, men vem bryr sig? Dunka han Gul å BLå
Ätit öronvax? varje dag till lunch å nattamat
Suttit hemma på en lördagskväll? Ja
Hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Ja...det händer, fast det beror på vem som gör mig pisst
Plastikopererat dig? Nej men en på G
Kört bil? Ja, körkort e bra
Varit ute på krogen och haft riktigt roligt? Japp 100000times
Hoppat från tian på badhuset? Ja och aldrig igen att jag inte dog då, var sjövild i högstadiet
Hamnat i fyllecell? Nä faktiskt inte, och tänker inte göra det heller, eller räknas kompisars bilar hem på fyllan med tvång?
Stulit någonting av en annan människa? Ja,FÖRLÅT för de pennor jag tog under högstadietiden
Spelat pingvin i en skolpjäs? Hehe nej ser inte ut som pingu så det e kört
Åkt polisbil? No
Demostrerat? Mot mami
Varit vaken i över 48 timmar? Ja
Sovit i över 48 timmar? Ja
Bakat din egen födelsedagstårta? Japp har hänt
Diggat Trazan & Banan-Arne? Nej
Ätit hundmat?
Mobbat någon? Ja, några. Men förlåt förfan då....eller NÄ...Ni var fan värda det på ett eller annat sätt
Blivit mobbad? Mobbad? Fattar jag frågen eller?
Övernattat i en skog utan tält och sovsäck? Ja
Gått över 1 mil? Ja
Spelat in en sexvideo? Tänker jag inte svara alls på
Varit elak mot ett husdjur?
Dödat någon? Spindlar o annat skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0