He´sback, the man behind the mask....

Oh my you frighten me.... men det är väll meningen att jag ska flyimage264 
lägger benen på ryggen tills då blir normal, he´s back the man behind the mask! Tji tji tjiii tja haaa.....


Sad four you HAPPY krossa BECKHAMS kulor hårt, han förtjänar inte en sån hyper kul å go tjej... dumpa å gå vidare styrke kramar gumman

Susy fy fan för vårt jobb babe vi måste hitta på nått annat med vårt liv gumman men vad? Vi får kolla runt lite skulle vilja ta en praktik nån stans typ klädaffär. Men klart jag passar ditt Zoo när du e borta å vilar upp dig hos din papi, och övningskör se till att ha på dig dubbla säkerhetsbälten. Jag tar på mig störtkrukan när jag ska med :P

COZZY du ska inte hänga på krogen varje helg inte riktigt likt dig tycker jag....Saknar dig på plattan, ska supa dig under bordet nån helg, får väll bli när jag och BABE ska ut å röja, typ nästa helg ska ta sats och komma te Harrys!

Idag så har jag och min besättning varit på stormöte med stormen, stormen som bara babblar om pengar och fattar inte hälften av vad vi gör på vår arbetstid. Så härmed e vi utsedda till okompitent personal som inte räknar och vänder på var enda liten krona och better oss som idioter och sitter och glor med fågelholken på vid gavel. Nej jag sliter arslet av mig och stolt att nån gör nått för mänskligheten.
Efter stormötet så åkte jag hem och plockade upp PÄRLAN hämtade KIDSEN och drog till the store.... Våfflor å glass yamm yamm gott var det riktigt längesen som jag käkade det. Försökte titta på Glamour käka våfflor kolla KIDSEN så att inte hela platset blev nerkletat, och steka våfflorna...KIDS nr 2 skrek hela tiden vill inte titta Glamour, vill inte titta Glamour så man blir lite distraaherad så hälften missade jag men det gör inget för det är ändå bara goja egentligen. PÄRLAN kallar det bara för intrig tv och suckar! säger han som kollar på Cops var eviga kväll snacka om intrig tv haha.

Nej nu ska jag ta mig en kvälls ride ner på byn å kolla läget var mami å papi har för sig Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Nu har jag oxå skaffat blogg, men jag behöver lite design hjälp...kan du hjälpa mig?
Sköt om dig....
Kram

2008-03-26 @ 14:03:46
URL: http://tittilundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0