I took a note but you can stick it up to the end!

Ja så känns det det kan kvitta bara, nog om det!

Har jobbat idag det tog emot lite i morse är i en tröttperiod just nu har varit mycket ute och rännt runt sen jobbat på det och för lite sömn, men i morgon blir det sovmorgon tack  och amen för det.
Jäklar vilken go ullboll du har där hemma Susy, och alla goa missar nu e dom och jag bästisar gav dem mat i två dagar så nu e jag å en favvo. Inget problem var det ställer gärna upp igen.

I natt ska vi vrida fram klockan, sno en hel timme gillar jag inte men bara att gilla läget typ.

Idag verkar det som om L gick ut på krogen gud va skönt för dig gumman koppla av och njut det är du värd, vi höres till veckan.

På tisdag blir det kaffe Titti kommer till dig när Pärlan kommit hem och tar Kidsen, nästa gång du ska te ullared så hänger jag på, om du har lust och det fanns kan du köpa med en sån där söt vas till mej med då så får du kosing när du kommer hem?

Nu hoppas jag att det senast på tisdag kommer börja hända saker och de börjar flytta ut ur huset så vi får komma in gör inget att komma in ett par dagar innan. Och har ännu inte fått godkänt från Riksbyggen....Bara undrar vad gör dom?

Nope nu orkar jag inte sitta här längre, trevlig kväll Kram kram


Minnen från förr...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men förlåt åhh hade varit jätte kul ju men vi får ta en utgång snarast tycker jag, men måste jämt återhämta mig nån helg iaf haha. Föresten ja pratade med anna nyss så jag sa till henne att hon med kunde komma på fred om hon ville om det inte gör nått? kram

2008-04-01 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0