Krita hos glassbilen???

Igår kom glassbilen, familjen Nystedt slet på sig kläder och rusade ut men hej var det inte den nya glassbilen så han tog inte kort, men han sa att vi tar det på krita kommer tebax om två veckor, så nu har man krita på glassbilen me sjukt hehe. men det var snällt och barnen blev nöjda TACK!

Idag så ska jag på playdate med Hannah och Terez på förmiddagen innan jag ska iväg å jobba kvällen.

Dum Dummare eller???
Bubblare:

Två tjejer ~14 står och pratar.
Tjej 1: Är din mamma steriliserad?
Tjej 2: Nej, hon är sjuksköterska...
Snacka om stendum!

Bonus-
Världens vackraste vänskap:
Två fjortistjejer halvligger på sätena i bussen och den ena tjejen klagar sig över sin pojkvän som har dumpat henne.
Tjej 1: Asså, jag fattar inte, hur kan man göra slut med mig?! Jag är jävligt snygg!
Tjej 2: Eh, jaha!
Tjej 1: Asså, jag är faktiskt mycket smartare än andra tror! Och jag har en jävligt sexig bak!
Tjej 2 nickar.
Tjej 1: VAFAN NICKAR DU FÖR?! ÄR DU LESBISK ELLER?!

Bonus-
"Nästa: Frysdisken. Påstigning för samtliga fiskar"
En alkis har satt sig bredvid två tjejer ~18. Tåget åker över vattnet mellan Slussen och Gamla stan.
Alkisen: Jag tycker synd om fiskarna på vintern...
Tjej 1: Jaså, varför då?
Alkisen: Tänk dig själv, de blir ju till fiskpinnar!
Hö Döh!!!


Kommentarer
Postat av: Terez

Hej! sköna människor det finns hehe, fan det var ju skit skoj idag juh!! måste vi göra om snarst!! ha en bra kväll!!

2008-03-05 @ 22:16:21
URL: http://terezhemligaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0