På G

Tjingeling där! , bruden e på G fy fan vad apbra man mår när solen lyser blir så happy haft en helt kanondag.
Passar på att gratta Titti som kommit in på casting a´la I en annan del av köping, haha skön du gumman. Ser fram emot stora grillfesten te sommaren. Jag å Tias gör upp nån dag så kommer vi te dig på kaffe.
Ledig i helgen som kommer fy fan  så underbart får se om man tar sig ut nått och kan leva ut.. innebörd med det? Skit i det ni!

Smög runt lite på Aftonbladet och i juni kommer de att börja sälja dildos haha ,drugs och dildos IN!
image258

Och jag som trodde kyrkans medlemmar var tråkiga...
image259


Bubblare:
En kille ~20 och hans kompisar står på pizzerian för att beställa när ett annat gäng med fjortisgrabbar sittandes vid ett bord börjar käfta mot dem.
Killen (uppspelt): Det finns fan inget jag går igång på mer än tonårspojkar!

Bonus:
Planering är A & O för ett lyckat biobesök!
Under reklamen innan filmen Juno.
Kille ~16: Oj oj, jag måste på toa.
Tjej ~15: Vadå, var du inte nyss?
Killen: Men jag gjorde FEL!
Tjejen (ser ut som ett frågetecken): Haha, va?
Killen: Ja, men jag tänkte inte långsiktigt!
Tyst fnitter från hela biosalongen.

Kommentarer
Postat av: titti

hej du,,,trodde du oxå blivt inbjuden på casting...:D
Självklart så tycker jag att ni ska komma på fika nåndag...vore jätte kul.
Ha det bra gummsan så hörs vi.
KRAM Titti i Köping

2008-03-07 @ 10:35:54
Postat av: Lottis

Visst blir man happy när solen lyser. Ha en mysig ledig helg.
Kram Lottis

2008-03-08 @ 08:07:14
URL: http://evalottas.blogg.se/
Postat av: Terez

Jävlar va snygga bilder!!

2008-03-08 @ 21:48:03
URL: http://terezhemligaliv.blogg.se
Postat av: Lottis

Hej.
Tack för att du håller tummarna. Det går allt bra detta, tycker bara det är underbart skönt att det är över och jag hoppas veckan går fort så jag får åka hem. hihi.
Hörde du slog nån på tipspromenaden idag.*L* Grattis.
Kramar Lottis

2008-03-09 @ 19:14:53
URL: http://evalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0