Secrets...

is my kind of a happy life och jag delar dem aldrig med DIG!

Helgen har varit kul, spännande fullt av nyheter och lite depprimerande för några av mina kära.
Fredag var en dag av jobb och sen familjemys jäklar att man fått värdens mest underbaraste och bedårande barn de förgyller mitt liv till 1000000000000000000000000% if U know vad jag menar???

Lördag propp åts det godis å mat mår faktiskt än lite illa och magen e en aningen öm men asch det e ju bara påsk en gång om året som man säger om jul, nyår, födelsedagar.. osv..osv...Så man har en ursäkt för allt att komma med. Sen på kvällen så var det jag Pärlan, Tarzan and Jane som gjorde natten lite mer spännande då mimi å papi var mina barns lifeguard Thanke U! Musik och en massa snacking var det, såg Bubble i stan blir så trött ska ge F-n att ragga på mitt territorium plattan i karlstad hehe I see U vart du än går man kan inte bara bli osynlig vet du väll eller? Jag e tydligen det för ingen ser mig hehe!

Dagen idag.. lite sorgligheter men det löser sig ska du se Peach, vi ses under veckan då vi ska ta kaffe å grubbla på allt vi gjorde när vi var unga inte som nu oldies, mer på och lite crazy!
And my dear Susy efter regn så kommer solen vet du väll???? Byt å kom loss med mig på min helg. Förstår dina problem mina e likadana tur att man kan dela dem med nån som har en bra humor, så man kan göra nått kul av det. Men jag lovar dej gumman vi överlever det är inte långt till aug eller är det??? Tur att vi bokade semester så vi får vara hemma å strutta runt och bare vare. Se nu till att ringa å köra över körskolan så du får dina tider för intensivkursen ska ut å köra rally med dig när du klarat uppkörningen. Och så att du kan komma på kaffe lite oftare, eller dålig ursäkt du har ju moppe. Seee u my friend on Tisdag the horrible...

Nej nu ska jag ta kvällen å min syster å åka hem klockan e bara 22:40 ska lägga in en klippning innan sängen och jobbet te morgonen 05:40 hua varför? JÄVLA ringklocka älskar att jävlas med mig, tur att man ska va ledig i dagarna tre sen.

Nattis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0