Söndag och strålande solsken

Härligt yttligare en dag av solsken, idag så ska lilla familjen Nystedt ut på utflykt det ska bli kul, men inte minst för barnen som har mycket spring i sina ben. Pratade med sonen på telefonen han skulle titta på tomten som han har fastnat för min dotter tycker att tomten är uttjatad och vill hellre se på mina filmer sen jag var liten det susar i säven, Shera och kristallslottet osv... Så tv slagsmålen avlöser varandra där hemma.
Längtar till stugan så sk anog packa in lilla familjen och åka upp dit snart. Och bara månaderna rullar på lite så ska vi upp till torpet i Torsby, och grilla korv leka lekar och bada helt underbart där uppe på sommaren.

Ha och så ska jag tillägga att fel låt vann melodifestivalen igen! Jag ville se BWO men men radio finns juh!

Hur ser er dag ut idag???

Kommentarer
Postat av: Lottis

Starka viljor i din lilla familj.*L*
Längtar också till vår o "stugan". hmm.
Kramisar Lottis

2008-03-18 @ 05:38:49
URL: http://evalottas.blogg.se/
Postat av: terez

Kaffe snart igen:)

2008-03-18 @ 22:09:12
Postat av: Hannah

Tycker inte du om mig längre? Telefonen har varit vääldigt tyst ... Miss you jag.... Kraaaam!

2008-03-19 @ 09:03:22
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: Lottis

En riktigt Glad Påsk önskar fam. Leffler dig o de dina.
Kramisar.

2008-03-22 @ 12:39:36
URL: http://www.evalottas.blogg.se
Postat av: linda

hej. ja såg det har hänt litte saker så har inte varit hemma ja ringer under veckan kramar

2008-03-22 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0