Söndagsbugg!

Söndagsbugg på Date med Sussie Possie tack för en helkul kväll gumman. Nu måste vi lägga i växeln så vi bokar datum på båtresan, vi får kolla på det sen när vi ses på jobbet.
Hittade en bild på dates turnebuss, i diket då haha
image261

Sms igår: Haha lillgammel sandgrund för dig nästa :p, hmm känner du mig eller? Man behöver inte va torr bara för man drar på dans du e torrare som inte enst törs dricka kaffe ha. Kul att du är så spontan å rolig ibland da. Förr var det du som var mer kul å på men alla ändras.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image262
I dag går jag på kvällspasset och i morgon förmiddag sen ska jag va ledig i tre hela dagar, då ska jag å barnen försöka åka te lekstunden eller vad det heter tänkte ringaTitti och höra om hon e på? Skönt bara man kommer iväg och våra barn e lika gamla så det är helt perfekt en varsin lekkamrat. Har inte riktigt haft tid att ta mig till ÖF på sistonde har jobbat eller haft annat, våren är en hektisk och underbar årstid mycket spring i benen och man vill bara göra allt, jag blir sån i alla fall.

Tack för min seger på tipspromenaden igår L-G! Nån gång var det ju faktiskt min tur att vinna, tror att jag ska bli en bokmal och bli lite allmänbildad. Ska låna lite böcker av en kompis här så får vi se om jag kommer igång med att läsa lite på kvällarna. Skönt nu när barnen växer upp så man hinner med lite här hemma.

Nu e det knappt en månad kvar sen bär det av till nya adressen bara längtar, har blivit rastlös tokig av att vänta på flytten så nu hittar jag på allt som man kan komma på :D Me och LOVE har fått barnvakt så vi ska ta oss en sistaminutenresa till vita stränder och ljuvliga paraplydrinkar så nu har jag beställt mig en ny bikini, ska bli så skönt att bara få va. Ibland behöver man få vara ifred och bara va så tack Ewa & Lennart för er uppoffring.
Vart de bär vet jag inte än....

Nope nu ska jag fånga dagen kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0