Tjlalalala

Jobbar å sliter har tråkhelg och med kvällen idag (Lördag) och i morgon dagen (Söndag), men det  går det med skönt i morgon dock när man får gå hem till familjen och ta helgen. Hoppas på bra väder så blir det mariebergsskogen med barnen i morgon em.
Ska slå min man en snabb pling å se om mina vilda å vackra ungar kommit till ro. Inte lätt att förstå Alicia vill flytta i morgon och imorgon men det tycks aldrig bli i morgon hemma hos Fam. Nystedt eller??? Jo da snart å då kommer jag vara en mycket upptagen kvinna ska bli så kul att shoppa loss till huset och starta inredningsnojan.
Shoppat loss lite de senaste dagarna har varit på ett strålande humör dagarna igenom och det är underbart, bytt ut ljus, filtar, köpt blommor å krukor. Men vill satsa på de stora grejorna som står på hemma butiken hos Monica å väntar, kyl å frys med ismaskin å min nya tvättmaskin å torktumlare vill ha å hämta nu!!!
Nu ska jag å Caroline kolla på Melodifestivalen tjipp å kram
 image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0