UBT!

Helt fucking underbart, det bara händer man blir överaskad och helt tagen på sängen. Gud va bra att man inte allt vet då händer det nya spännande och helt underbara saker.

Helgen som var och gick var helt fantastiskt stollig det var jag och Schitzo Tezzie som drog på med en fylla :P
Skulle in te min babe i stan å röja loss på nöjes men tog mig inte över broa så nästa gång tar jag sats...
När jag ramlade hem på kvällen så var vägen väldigt krokig och mina styltor en aningen höga så mina ben var inte mina bästa vänner på söndag. På jobbet följde då timmar av hisklig baksmälla och en hel helvetes massa garv + 70 flaskor LOKA!
Fan älskar mitt jobb ska aldrig lämna det, roligare arbetskamrater finns dock inte.
Planer med jobbet är en ålandskryssning och då Titti ska du me om jag så ska spänna fast dig i en livbåt hehe.
På den resan är det nog bäst att ta på sig flytvästen för det lär ju gunga på rejält. Skepp å hoj uppdaterar om detta när det blir time. Kan bara säga att det är dyrt att va på fyllan telefonräkning allan varje gång kan inte fatta detta, jag e inte skyldig bara förnekande. Take me to court!
Mess: Snälla sluta dricka å kör åt mig? Oh no baby vad tror du om mig? Tyckte väll att det var nått konstigt.

Idag ska jag bara lalla runt lite väntar på min nya klädorder som skeppas iväg mot mig nu, dröj inte för länge paketet. Sen ska jag te Sats och få en genomgång av alla deras maskiner kan bli en intressant rundvandring barnpassning har de med så detta blir helt perfekt. Både jag och LOVE kan svettas ihop samtidigt :D
Mmm kaffe livets dryck tack för att du rättat till min morgon. Ska hoppa i mina dojor och gå hem igen kanske kommer tebax senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0