Vacker utan spackel bah säger ja

Idag har det varit jag och popplådan i fullaste ös, var ut i mina prylar å hittade en cd sen 1867 som låg där alldeles ensam vipps så kom låten Så vacker utan spackel gud så migränaktigt dåligt, trodde han verkligen på den hemska texten själv eller???

Såg honom i en intervju efter att låten släpptes då sa han själv att spackel ska d va, haha så där e dom jämt gubbar! Kan fan inte bestämma sig tror ja.

Du ska vara den du är      (och det tänker jag verkligen fortsätta att va)
Du ska vara den du är

Du är sså vacker som du är  (jepp vet tack ska du ha)
och att du aldrig kan förstå det
Du är så rå mot dig själv (ah ah)  (Yehe visst e ja)
Ser allt som ingen annan ser
Och du kladdar mer och mer  (och underverk gör det)

Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå  (ska görat å bara gå)

Du borde tänka mer på ditt inre
Blunda och kjänn efter hur det är
Du, du bär på tvivel
Titta på mig och du ser dig som
Flickan med allt  (oh my good fan va bra ja e egentligen)

Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå (ja sa jag, tjata lite mindre)

Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå (mm)

Du ska vara den du är
Och inte vara som alla andra
Bara vara den du i¤r
Vara den du i¤r  (mm vem annars???)

Du är så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå (Yeah)

Du är så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå (and YEALL)

Så då var det avklarat....

Grattis Tias på din 29 års dag, njut nästa år blir du gubbe. 

Imorgon går jag på mitt kvällspass så då e jag gone i tre dagar så sök mig inte, och måste ni e det på eget bevåg!
Nja nu ska jag pipa ut på byn ett tag men vad jag ska göra e min ensak not yours.. och ni nyfikna finns ett ställe att lämna kommentarer på faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0