Härliga söndag ...

Härliga söndag idag är jag äntligen ledig så här ska njutas i fulla drag. Ska ta och passa  på att greja lite här hemma när vi är hemma båda två. Så ja nu börjar det likna något, tvätten är borta huset är intill nästan hel städat och snart har jag en ny trapp, den kommer bli så fin, bilder kommer sen :D Så här såg den ut i förmiddags...
Väldigt liten och opraktisk, när man skulle öppna dörren så var man tvungen att stå brevid för man fick inte plats, och ful var den med. Så nu vill jag att min älskling ska snickra i 190 så jag får visa er hihi. Hinner nog tyverr inte klart idag.
Vad har in andra haft för er idag? Väldigt tyst har det varit, och Anne hur har det gått på visningen??? Väntar med spänning :D Och Titti jag har inte gått över på andra helgen än blir i december, vet inte riktigt hur jag jobbar i veckan, kväll måndag och Tisdag i alla fall. Klart att vi ska klämma in en fika och ska dra med Tias

Kommentarer
Postat av: anne

skönt för dej med en ledig söndag förstår jag..Blir spännande att få se eran nya dörr!Jodå 15 par hade varit på visningen idag,och mäklaren trodde minst fem par var intresserade,vi har omvisning imorgon mellan halvsex till sex,och därefter sätter budgivning igång!!Så håll alla tummar du har :)Kram

2008-11-02 @ 18:56:03
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: anne

Jag skrev fel,menar spännande att få se nya trappen:)

2008-11-02 @ 18:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0