Min fredag

Trött idag så Michael fick ta barnen så jag fick lägga mig, snart hoppas jag innerligt att denna förkyldning ska vara helt väck set en strimma ljus :P Är bara inne på 5:e veckan. Så min kropp är för tillfället helt slut går på lågvarv. Idag föll den första snön, gissa om barnen var helvilda så i morgon är det julafton da mamma säger Alicia hehe nej vi får vänta lite till säger jag, sen kom hon på att lillebror ska fylla år först. Har varit iväg och köpt honom en ny cykel & cykelhjälm, med blixten mcqueen det är det enda som gäller just nu. Och så ska han också få ett skrivbord, temat där är ju naturligtvis... papperskorg, skrivbordsunderlägg och väggklocka, sängkläder i blixten så får väll lägga han med cykeln misstänker jag.
Skönt när man vet vad de önskar sig så att de blir riktigt nöjda. Idag rinde de3 och sa att mina bokstäver till barnen som jag beställt kommit så ska pipa och hämta dem på måndag  när jag är ledig. Skulle så gärna vilja renovera färdigt här hemma men vi vet inte om vi ska låna upp mer på huset då räntorna är så osäkra just nu, mycket huvudbry när man har hus. Sen måste nu kolla in på mitt inredningsalbum på styleroom.

(http://www.styleroom.se/users/Inzomnia

Kollar in sen om jag haft några besök kramizar på er skönt att ni finns där

Kommentarer
Postat av: Tess

Hallå bejbe.

Tack för lösen och att jag får hälsa på hos dig trots att du stängt bloggen :)

Jag har precis gått på mitt pass och det är vak så man sitter mer eller mindre på rumpan från nu och fram till 7!!!! Finns det tråkigare jobb?? Tur att det bara va 2 nätter..behöver verkkligen pengarna!!



Hur mår du gumman?? Lite bättre? Vad kul det kunde vara om vi kunde ses nån dag och fika! Vet att det är fullt upp, jag har mycket ljuspartyn inbokade nu också..

Vart är det du jobbar? Själv är jag på Rosenbad/resurscentrum

Ska fixa med lite kaffe nu men vi hörs snart igen.



Kram

2008-11-22 @ 21:44:58
Postat av: Anne

Hej Tezz tack för inbjudan till din blogg :)Skönt att höra att din förkylning äntligen börjar ge med sej,det var en seg grej du åkte på!!Har saknat din blogg,så kul att du är tillbaka :)

2008-11-24 @ 14:48:15
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0