*Tack*

God kväll nyss kommit hem från stan blev lite saker med mig hem, ska sätta mig och pyssla med det jag köpt och när det är klart så ska ni få se kort, tummiz på det :) Mitt paket hade kommit från Ellos idag men jag har inte haft tid att åka till Ica idag så får ta tag i det i morgon sååå spännande. Var in och hämtade tapeten till vardagsrummmet  förut ska bli så kul när det är klart så nu ska vi börja slita ned tapet under veckan de timmarna man har hemma, är min jobb helg tyverr känns inte som jag har tid att jobba just nu så mycket annat som tar min tid. Men man får kompromissa så blir det bra. Vad har ni andra för er under veckan. Titti vi måste ta kaffe å skvaller nån dag här saknar dig, hoppas att du och Stefan  hittar en massa fynd på ullared, får väll ta en genomgång i din garderob hihi. Och Linda måste ju få en dos av Ville nån dag här när det passar han växer ju så det knakar och man vill ju vara med tiden bara rusar. Lenkan väntar på rapport om utlandsvistelsen? Dygnet borde ha fler timmar så man hinner med, men tur är ju att mobilen och Sms finns har inte glömt er även om jag jobbar så in i norden. Nu ska jag pyssla lite med mitt här hemma ha en bra kväll och Tusen kramar till er mina vänner och till Anne & Therese som troget läser och kommenterar min blogg.

Kommentarer
Postat av: Tess

Japp..jag är här!! :))

Troget vid din sida varje dag...

Hoppas att din dag har varit bra.

Å duu..den låten brukar jag dansa till när jag kör bil ;) Den har störtskönt sound!!

Ja, vi kvinnor är nog livsfarliga när vi kör bil men det beror nog på att vi är såå duktiga på att göra fler saker samtidigt!?..



Kram

2008-10-07 @ 21:07:25
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: anne

Jag är också här,gillar ju din blogg så tack själv:)

Sov så gott!Kram

2008-10-07 @ 22:34:40
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: linda

Absolut gumman måste ta en fika nån dag här ville vill ju träffa dej med hehe. Ska bara ta och bli av med det värsta av min härliga förkyldning så ja slipper smitta ner er ni är väll sjuka tillräckligt ändå hehe.

kram kram

2008-10-08 @ 08:23:13
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0