Rassel maja i farten

God morgon!
Idag har jag en ledig dag så ska ta hand om lite tvätt, disk och dammsuga annars blir det mest inget ting förräns Michael kommer hem då ska vi åka in och hämta tapeterna vi beställde igår snabba ryck på colorama. Tänk om det kunde va lika snabba ryck på soffan :D Lite önsketänkande bara. Igår var jag och la en liten beställning på inredning 
 
Bokstäver till barnen som bildar deras namn, ska hänga upp dem på väggen med beiga eller grå rosetter på baksidan kommer bli så gulligt till deras väggord.


Dessa ska jag ha liggandes på mina breda tavelramar på barnens kort
Köpte dessa förra veckan som ska hänga över badrummens dörrar sen när det är fördigmålat i hallarna.

Och den stora stjärnan ska hänga över min och Michaels säng
25cm stor.

Kommentarer
Postat av: titti

hej. jag har hittat en blogg som du måste se..om du inte redan sett den. Snacka omfint. Det är det huset som ligger bredvid ishallen....

Googla på vitthusmedvitaknutar (måste vara i ett ord) Låt mig höra vad du tyckte sen....Ha det gött!

Vart har du hittat de där bokstäverna...skulle vilja ha sånna på barnas dörrar....



Kram

2008-10-07 @ 10:49:44
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej!

Läser ofta din blogg men lämnar aldrig någon kommentar. Måste skärpa mig.

Vad fina ord och bokstäver. Var har du hittat dem?

Ha det bra.

Kram// Anna-Karin

2008-10-07 @ 15:56:47
Postat av: anne

Skönt med en ledig dag!Håller med jättefina bokstäver:)

2008-10-07 @ 16:52:24
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0