Uppdate...

Jobbar kvällen idag, och har varit på kurs i tre timmar men nu har jag kommit igång får nästan panik av att sitta stilla så länge så skönt att få röra på sig lite. Idag så har jag... lyssna riktigt noga nu JAG har sytt min första gardin i hela mitt liv idag till mitt takfönster och den blev toppen fin, hoppas att Michael var lite stolt över mig i alla fall :D Sen har jag gett honom order att plocka ned en vägg lampa så jag kan tapetsera i morgon innan jag ska iväg till jobbet igen. Tack Anne ibland finns det ingen hejd på mig, bara rusar och ska få allt gjort samtidigt. Inte helt lätt med två barn men ibland så hjälper de att till så duktigt, igår så röjde jag och barnen ut allt från deras rum sorterade i backar och mublerade om. Sen tog vi en sväng in till Ikea och köpte Alicia en ny matta och lite annat rassel så det blev som ett nytt rum. Går och väntar på att Dewin ska fylla år så han får sitt skrivbord så man kan göra lite fint åt honom med. I helgen ska det spaklas å slipas sen målas på barnens rum, så då e man upptagen, mina underbara vänner får ha lite tålamod med mig att jag inte har tid just nu det mesta ska vara färdigt innan jul hade jag och Michael tänkt. HA en bra vecka kramizar

Kommentarer
Postat av: titti

Hmm, har inga klagomål på lager till dig gumman...annars hade jag ju haft nytta av kursen vi va på.....herregud vilken skit! Lärde du dig något?

3 i vår grupp somnade så vi andra höll på att skratta ihjäl oss.

Du, gardinerna blev säkert jättefina. Jag sydda draperier till stefans lägenhet första gången jag sydde och jag var nöjd DÅ, herregud säger jag nu när jag sytt betydligt mer. Men det är en bra övning och som till ditt takfönster är det ju bara raksöm hela vägen:) Duktig du som har energi och orkar allt....

Nä nu ska jag åka till jobbet! Vi måste ta den där fika stunden....vi kanske skulle ta en glägg kväll i december...va tror du om d. Mattias ska med oxå.

Vi kanske skulle satsa på en vinkväll innan det?

Vi höres gumman!

Bamsekram

2008-10-02 @ 06:56:02
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: anne

Grattis till din första gardinsyning:)

Lycka till med tapetseringen!

2008-10-02 @ 15:02:51
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0