Ett extra inlägg

Idag vann jag en till auktion med två Tilda kaniner så jätte söta



Så nu ska jag fråga min kära make att snällt sätta upp mina jätte fina breda tavellist i köket så ska de få en plats där brevid mina smarriga receptböcker.

Nu när barnen har varit sjuka så har jag inte haft tid för mitt skapande här hemma så det kliar i mina fingrar så nu är jag på jakt efter papper med noter på.. har satt mina vänner på span efter det nu :D Ska visa resultatet när det är klart.
Idag har jag nästan sålt alla mina änglavingar bara två el tre kvar nu ett par har jag spart själv så söta


Lite synd är det då de är väldigt fina i lådan :P

Men det kommer nya fina saker
I morgon kommer min nya pelargon på posten en ljuvlig laxrosa  "High Tor" Zonalpelargon

Nu snart så är sommaren här och då ska det finnas pelargoner på var enda milimeter, och överst på min önskelista i present är ett växthus om någon så snällt undrar *L*

Nej mina underbara läsare, vänner och familj nu tar jag kvällen sov gott och ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Åh vilka söta så kaniner och vilka vackra änglavingar!! Har du gjort dem själv???? Pelargonier i all äro, underbart, älskar själv mårbacka och har tagit massor av sticklingar som jag hoppas kommer växa fint i juni.

Min yrsel är det si så där med, yr och blodtycksfall..drygt och jobbigt!

Kram Linda

2009-04-20 @ 21:56:22
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Hannah

Älskar dig med gumman! <3

2009-04-20 @ 23:11:21
Postat av: Jessie

Hejsan. Vi ska försöka få tid o komma förbi. Har tänkt göra det, men de sover nog när jag slutat jobbet =( Hur går det med febern, har den gått ner någonting? Höres imorgon. Kram

2009-04-20 @ 23:43:07
URL: http://itsmejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0