Trevliga vindar från Kil

Idag har jag Mamma, mormor och Alicia varit i kil, i affären Änglarum, den har växt blivit ännu vackrare, har verkligen fastnat för denna butiken, och tycker att Mia är värdens sötaste tjej hon har verkigen hamnat rätt och får leva ut den underbaraste dröm att ha en inredningsbutik. Å en dag ska jag med förverkliga denna drömmen. Bjuder er på lite kort på mitt inköp därifrån.
De stora Zinkäggen

Och De mindre zinkäggen som jag satt på en större variant av en filur

på plats i kruka i vardagsrumsfönstret

Söta små blomstöd som jag ska låta mina hjärtan på tråd klättra upp i som ska stå i sovrummet på våra nattduksbord, i de stora kronorna bland ljusen.

Små filurer till mina blomdekorationer, har ett par förut med dessa kan man inte få för många utav :D

Fick en liten present av Mia innan jag gick, underbart doftvax, Michael gillade också den underbara doften.

Kommer snart att göra ett nytt besök dit, och passar på att vara med och tävla med Mia och änglarum, tycker jag att ni mina läsare också borde göra. Man kan vinna en liten uppsättning av bokstavs-schabloner klicka på bilden för att länka er till tävlingen.

LYCKA TILL!!!!

Blev även lite rassel från stan
Två underbara vårdukar från Hemtex, har verkligen fastnat för det romantiska


Två söta shabby chic trälådor som ska få schablonmönster och vårfina blommor

Och två Tilda band som var vårigt söta

Nu tackar jag för mig ska ut på kärleksmiddag med min underbara man, ta hand om er kramar Tezzie

Kommentarer
Postat av: E-K/noll54

Hoppas ni hade en riktigt MYSIG kärleks middag!



Ha en riktigt GLAD PÅSK och hälsa mamma!



E-K/noll54

2009-04-07 @ 23:43:15
Postat av: Peter

Du var det snyggaste jag sett sen franco dog.



Ha en glad påsk.



:P

2009-04-08 @ 01:58:18
Postat av: Linda

Hej!



Vilka fina saker du köpt på Änglarum, håller med dig det är en underbar butik!!

Hur går det med husbyggar planerna föresten???



Marskiser är så underbart fint på ett hus, det gör lixom huset. Själv vill jag ha på framsidan fast det aldrig är någon sol där hehhe.

Men till beige skulle jag ta vinröda marskiser, beige och rött är så fint!!! Föresten man blir avis när man ser ett sådant stort och fint äppelträd :)

Blickar ut över min tomt och ja jag ser en liten pinne där ute...hehehe



Kram Linda

2009-04-08 @ 16:21:48
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman :)

Kikar in och önskar dig och familjen en riktigt fin och glad påsk.



Många kramar

2009-04-08 @ 19:13:05
URL: http://ihlner.blogg.se/
Postat av: mia

Glad påsk på er!

2009-04-11 @ 17:03:48
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Mia Karlsson

En riktigt GLAD PÅSK på er också :-)

Så gullig du är - skriver så fint om mig och min affär. Jag blir jätteglad, TACK!

Så bra att mamma kom hem ordentligt. Jag var lite oroligt för henne ett tag där, men så tänkte jag att - Vad tusan, hon går inte bet - det där klarar hon galant!!!! Och det gjorde hon ler

Hoppas ni hade en mysig middag. Så bra att ni tar vara på livets guldstunder....

Stor kram till dig och hälsa så gott med dig.

Mia

2009-04-12 @ 17:09:35
URL: http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com
Postat av: Lenkan

Nu är det dags för uppdatering smörblomman min! Glad Påsk på er också

2009-04-12 @ 22:52:17
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: Kimssan

HEJ!! gLAD pÅSK SÅ HÄR SISTA PÅSKDAGEN! ;) Hoppas ni har haft en skön påsk iaf.. massa kramar!!

2009-04-13 @ 13:16:08
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå vännen

Vart har du tagit vägen?? Är du ute och vårpular i trädgår´n??

Kom tillbaka och uppdatera oss lite....



Kram

2009-04-15 @ 20:34:09
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Mia Karlsson

Hallå där tjejen! Nu kan du pusta ut..... ler

Jag har lagt undan en nyckelknippa för 69:-

Då ses vi snart igen kanske?!?!......

Sköt om dig nu och hälsa med dig till "gänget"

Kram Mia

2009-04-17 @ 15:47:42
URL: http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0