Blev lite sent igår

men jag var iväg på en sak som jag inte tänker berätta om här, men som snart kommer att märkas i mina näras krets.
Var även in till Noll54 och handlade lite smått och gott, man blir ju så sugen på att hänga upp allt och göra i ordning men det går ju inte då vi väntar fortfarande på anticimex. Bild på den underbara skylten jag handlade hos Eva-Karin på Noll54 igår, den är inte så liten som den kan verka på fotot är 45x30cm, och helt underbar, passar ihop med mina speglar och övrig inredning.

Roligt att min gumma Titti hade en underbar födelsedag igår, det är du värd. Och tack Lenkan och Jessicka för besöket härromdagen har saknat dej gumman, och mer ska vi ses Dewin saknar bulan sa han hela dagen igår :D Michael ville spendera lite tid med grabbarna med så kanske kan pyssla hop något framöver.
Ta hand om er alla mina vänner för nu smiter jag om jag hinner kommer en uppdatering senare idag <3 LoVe/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0