Carpe Diem- Fånga dagen

Nyss hemkommen från jobbet, idag har jag lett en demensgympa och det var en utmaning men det är så kul, verkligen ser hur de underbara människorna njuter utav att få använda sina kroppar. Och man kräver ingenting, i sånna ögonblick verkligen inser man vad så lite kan betyda. Och det är de boende jag tar hand om som får mig att inse att livet verkligen är för kort att kasta bort, på eländiga människor som inte har något annat för sig än att förstöra för andra. Livet går ju ut på att ge och ta inte att förstöra för andra, det är en insikt många måste lära sig för att själva kunna bli lyckliga. Sen jag fick mina barn så har mitt liv verkligen tagit vändning och jag lägger inte ner min vardag på att undra vad andra tycker eller tänker om mig det har egentligen ingen betydelse för man kan ändå inte vara alla till lags. Och min vardag är alldeles för värdefull för att låta några energitjuvar slösa min värdefulla tid med min underbara familj, och underbara vänner. Och jag tänker leva varje dag som om den vore min sista, för jag vill inte missa något.

Hämtat mina paket som äntligen kommit och här är sakerna


Vad har ni gjort idag alla mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå vännen.

Energitjuvar klarar jag mig utan!! Jag lever som jag vill och är såå trött snark på alla människor som är avundsjuka och tar min energi.

Fina grejer du beställt :)

Jag ska tävla, just nu stressar jag men kanske hinner innan jobbet ikväll

Ha det gott och var rädd om dig

Kram

2009-02-17 @ 18:04:29
Postat av: Tess

Det va mitt inlägg!! Men vart tog mitt namn vägen??

2009-02-17 @ 18:05:12
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0