Idag har jag gjort det :D

Idag har jag gjort något extra kul faktiskt, jag har äntligen åkt och besökt den sötaste lilla butiken Änglarum i Kil, för er som inte har varit dit måste jag bara säga åk dit. De har den sötaste lilla butik, med den sötaste inredningen och den sötaste och trevligaste tjej som äger butiken. Om ni är nyfikna så klicka på bilden nedan för att länka er in till butiken.

Dagens lilla inköp där blev dessa små söta saker som jag ska ha som dekorationer i blommor och på bänkar

Var även till Village och köpte glaskupan till mina underbart goda mandelskorpor, den har redan kommit ur kassen och upp på köksbordet

Och hittade värdens sötaste svart aduk med silverkronor på som jag skall stryka och lägga på rumsbordet, kommer att smälta in perfekt med vår nya soffa

Även dessa söta små diamanter åkte med hem från Panduro, fin dekoration

Skönt att få komma ut lite, tur att man har mamma som tvingade ut mig i friska luften en stund gjorde gott
Hoppas att alla mina vänner får en underbar helg med familj och vänner Kramar Tezzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0