Morgon kaffe och en liten stunds surfande

Det kommer lite snö idag också, så barnen var som frimärken på altandörren i morse ska ta på oss och gå ut  en liten stund sen efter lunch. Njuter utav min lediga dag för i morgon går jag på långhelgen kvällen, dagen, kvällen och sen går jag hem på semester helt underbart. Har ju glömt att visa blev så glad förra veckan när det låg en liten lapp i min brevlåda, Hej Therese! Du har ett paketet att hämta ut...och här var innehållet

en stor och liten skål från hälsingland

Blir nog två utav dessa krulor också i den högsta modellen.

Till veckan så kommer det hända jätte mycket spännande saker ska passa på att träffa vänner som saknat och längtar jätte mycket efter, gå till frissan och en massa annat skoj. Ska försöka att ta med mig kameran, tänker jag varje gång jag ska på nått roligt men glömmer alltid och mobil kameran blir aldrig använd heller tyverr.

En liten fågel kvittrade i mitt öra om att på söndag så kommer syrran och Johan skriva på kontraktet för tomten brevid oss blir så glad, skulle vara så kul och vi har kommit överens om att vi ska hjälpa varandra med målning och takpanneläggning mm och det är ju bra för då kan man spara in lite. Och köpa nått roligt för de slantarna.

Vad gör mina sweethearts under dagen?


Kommentarer
Postat av: Karin Jonsson

Hej tjejen!

På vilken hemsida har du hittat dessa. Hade en webshop bland mina bokmärken som sålde dessa men den har stängt nu, dom hade dom även i svart vad jag minns. krukorna e skitsnygga! Kraam

2009-03-02 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0