Smaskiga små detaljer

Livet bjuder på små smakiga detaljer varje dag, igår låg det papper från Borohus i min brevlåda och allt är godkänt så nu vill vi ännu mer skyda på det som måste göras. Jag och Michael har köpt oss ett nytt hus som är vår ständiga påminnelse.  Detta stora, vackra huset som står i vår hall 60 cm högt. Det symboliserar vårt blivande nybygge.

Eftersom vi har en hel del att göra just nu med vårt hus som vi bor i nu, så gör vi de flesta valen för insidan av huset nu, längtar efter resan till Marbodal kök, även om vi bestämt typ det minsta redan där i detalj så får man en undebar kick av all inredning. Även resan till Husknuten i Göteborg ska bli av här inom en riktig snar framtid. Bilder mm kommer ifrån alla våra resor framöver.

Sov en stor del utav dagen igår, och känner mig redan lite bättre så nu på morgonen har jag fixat i ordning mina nya blomsterarrangemang, se och njut en stund :D



Kommentarer
Postat av: titti

Duktig du är....blev ju skitsnyggt!!

Ja stefan var hemma hel o ren kl 2 i natt men hans kompis var för full så han blev utslängd och missade konserten:)

Jag hitta hjärttavlan på nån sida som hette nåt med ERIIKII eller nåt sånt....

Själv försöker jag hålla mig tills vi åker till Ullared o thailand...shoppa shoppa shoppa!!!



Ha det bra! Kram

2009-02-21 @ 10:09:28
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Linda

absolt tisd går kanon för mig kafet och kaffe oach lite skit prat är ett måste haha kan väll höras på månd kväll lr tisd dag kramar

2009-02-21 @ 10:10:39
URL: http://lillan828.blogg.se/
Postat av: stygnmedstil-therese

Hej! Förlåt jag har helt missat din fråga.. Förlåt igen. Dessa syr jag på beställning. Går att få i vilken färgskala man vill. Hår finns i 4a nyanser. Pris: 400:- +frakt.

Tack så mkt för att du tittar in hos mig:)

Kram tess ( du har det jätte fint!)

2009-02-21 @ 17:20:48
URL: http://stygnmedstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0