Solen skiner

och det är jätte fint ute, lite kallt men har man bara bra med kläder på sig så tycker jag att man ska passa på att gå ut en stund.  Mina barn älskar snön och njuter av varje liten sekund de är ute, igår hjälpte de mig att skotta innan vi åkte till Ikea. Just nu är de på äventyr med min mormor och mamma så jag ska ta och passa på att lägga mig en stund. 

Fick mitt efterlänktade halsband idag så underbart vackert, och den ultrasöta påsen fick jag med.

Ska se när jag orkar så ska jag åka till stan och inhandla detta underbara kakfat det står överst på min inköpslista just nu sööööt är den, och värdens godaste kakor har jag redan inhandlat mums.


Tack alla vänliga människor som stöttar mig har redan fått 4 telefonsamtal sen jag kom hem från vårdcentralen och flera utav er har blingat på mig och skickat krya på dig mail, så nu gör jag slag i saken under helgen jag vilar upp mig och sen ska jag ta och bli den där spralliga, goa och glada Tezzie igen. Och tack alla mina underbara arbetskamrater som puschat på mig att gå iväg, det betyder så mycket att ni stöttar mig ni är guld värda. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0