God morgon

Åh god morgon alltid lika tidigt man skriver första inlägget med en kaffe kopp i högsta hugg.
Igår så ringde Niklas från Borohus och under veckan så ska vi skriva på tomtpapprena kan nästan inte tro att det är sant, allt känns bara för bra just nu, kanske ska provt nypa mig hehe,

Idag är det lite stressigt ska ta all viktvätt jag fixade igår har ett berg i min hall, sen ska jag torka golven och damma lite granna, för i em kommer rörmockaren och hänger handfatet på plats, sen ä de bara lite små rassel kvar att fixa med. Och sen jobbar jag helgen+ måndag och på tisdag kommer mäklaren för en värdering,ska bli kul att höra.
 
Tråkigt Dewin har fått influensan som gick på dagis så han är hängig och grinig stackaren, Alicia åkte till min mormor igår så att jag kan pyssla om lillen som är en smula krävande idag.

Skulle behöva åka en sväng till stan men vet inte om jag orkar få med mig allt hem skåp från ikea klnkers från stuvbutiken+ fix och fog, väv och färg och lite rassel, kanske tar det när Michale kommit hem. Nej får skriva mer sen måste få lite fart Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0