Trött

Ännu en tidig morgon, i natt har Dewin verkligen hållt låda jätte ledsen stackarn, mår inte riktigt bra snöt en flod igår så vi är hemma idag också så han är ledig från dagis ända tills nästa vecka, orkar inte med dagis två dagar igen och så är han sjuk igen. Bättre att få vara hemma och bli riktigt frisk.

I helgen ska jag jobba extra lördag förmiddag sen på kvällen ska vi gå ut och gratta Johan som fyller 24år, kan ju tänka mig att det är bowling som står på önskelistan efter middagen. Håller verkligen tummarna för att Jessica & Johan kommer att bygga brevid oss vore ju det ultimata eftersom vi umgås så mycket.

Måste ta mig i kargen och packa i ordning alla barnkläder som är för små, ska göra paket och lägga ut på tradera så jag blir av med lite. Äger ju ett H&M känns det som ibland, men jag ska inte klaga får så mycket av mina föräldrar och det är bra för det är ju inte det billigaste att handla barnkläder.

Hade en perfekt plan härromdagen tänkte ta av klädseln på Dewins scooter och tvätta upp, den bara står här han vägrar att åka vagn och har gjort ett tag så nu fyller den bara upp garaget och inte sin funktion. Men när jag tänkte ta av så var man tvvungen att skruva på ett ställe där tyget håller ihop vagnen så Michael får fixa detta under helgen. 

Idag ska jag plocka lite här hemma och mysa med barnen vad gör ni andra? Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lenkan

LCHF är en slags diet, påminner om GI men är lite annorlunda

2009-02-14 @ 11:07:48
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: mia

hej hej! Här är de jobb på schemat i helgen..lör kväll o sön morgon. En lång arbetsvecka när man inte van haha ledig på tis bara sen nästa helg. kommer väl vara helt slut. Kul med huset när beräknas det vara klart??? Har tittat på ett Karlssonhus som jag är helt såld på. Men men ingen ekonomi till de just nu så de är nog bara o fortsätta renovera. Vill helst ha ett jättegammalt hus :) Nu ska de bli duschen ! Hoppas ni får en kul kväll kram

2009-02-14 @ 13:56:24
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej gumman.

Hoppas Dewin är bättre nu och att helgen varit bra..

Nu vill jag vara ledig, så trött efter delad tur ;)

Ska göra sista rycket här nu



Kram

2009-02-15 @ 18:57:13
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Anne

Hallo gumman,hoppas att sonen mår lite bättre,och att det gick bra för dej att jobba extra igår!!Ha en bra kväll,kramiz

2009-02-15 @ 22:14:38
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0