Dagen har rusat iväg

Äntligen är min städning gjord, och alla planteringar fixade, väntar på paket med lite rassel till blomdekorationer och annat smått och gott till min egna design, hoppas att det dimper ned i lådan under veckan. Alltid roligt att få hålla igång när man är i en kreativ fas. Hittade värden sötaste hjärtan i slipat snäckskal som jag hängde upp i en snirklig silvertråd på mina nya doftrankor, lite svårt att se tråden på bilden men det blev jätte gulligt.

Sen planterade jag om min garderobsblomma och pyntade till det lite nere i krukan med sten och glaspälor och en liten rosett, lite fantasi och det livar upp lite. Är inte vän med mina fönster gillar inte att de är bruna men tänker inte måla om dem eftersom det blir flytt framöver.

Pelargonerna kom i sina krukor men jag har beställt lite pyssel till krukorna så ni får hålla er till tåls tills det är klart så visar jag er då.

Idag har timmarna bara rusat iväg vet inte vart dagen tog vägen, brukar vaar så när man får vara tillsammans med familjen. Nu har syrran och Johan skrivit på papprena på tomen brevid oss blir så lycklig. Ibland ska man väll ha lite tur
<3

 Har väldigt många besökare på min sida men ingen som vågar lämna ett spår efter sig?
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är här å kikar måste ju se vad du pysslar med ju :P kram

2009-02-22 @ 18:30:51
Postat av: Tezzie

Vem nyfiken fortfarande???

2009-02-22 @ 21:59:47
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: mia

Ganska lika är iallafall samma stil. Ska se om jag kan fixa lite bilder i morgon på sängar o skåp och allt annat skräp jag drar hem:)Tyvärr kommer inte sängen få plats nu står den i gästrummet.

kram

2009-02-22 @ 23:30:45
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Tess

Waaoooww...Jösses vad du helt plötsligt har kommit tillbaka och bara sprutar ut inlägg!!!!! ;) Hinner ju inte med å läsa :))

Härligt att du é tillbaka gumsan

Ser att din helg har varit bra och kul för dig och din syster att ni får bo grannar. Härligt att ha någon så nära.



Kram

2009-02-22 @ 23:37:15
URL: http://thereewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0