En skön helkväll

En skön helkväll på jobbet med gumman susy, kvällen har gått rätt fort men det gör mycket när man trivs i hop och har så mycket roligt tillsammans.

Håller på att planera tjejkväll på The Dressingroom med mina nära och kära kommer bli bra ,med erbjudande ev någon av deras leverantörer kommer och lite tilltugg. Har haft så dåligt med tid så nu vill jag verkligen träffa alla jag saknar, även om jag kanske känns som en väldigt upptagen människa just nu så vill jag bara visa er att jag verkligen uppskattar er och saknar er.

Therese när huset är färdig byggt så ska du och Mia komma till mig så ska du få ha klädvisning och ljusvisning tänkte att man kunde kombinera lite, kul för dig om du får sälja lite och skönt att ha med någon som stöd.

I morgon blir det en sväng till kakelaffärerna vi ska förbereda det mesta inför husbygget om det blir tight om tid, så nu ska man gå igenom allt man hittar, och fastna för det så man inte ångrar sig. Så skönt att jag och Michael har så lika smak allt blir så smärtfritt då.

Nej nu blir det melodifestivalen vill inte missa Marie Serneholt´s låt Kramizar i massor på er alla

Kommentarer
Postat av: titti

hej gumman.

Jag följer gärna med om det passar med hur stefan jobbar o så jag är ledig själv, har ju endel turer bokade framöver, tyvärr mycket kvällar. Vilket datum hade ni tänkt? Bara ni inte tänk att gå på blue moon...jävla fjortis ställe tycker jag, kände mig som 40 bast när jag va där sist, va faan gör jag här tänkte jag. Friberg kanske vill med o bowla?!

Moa ska börja på hammarlunden hon, det blir nog bra det med...hon har ju 2 kompisar med sig från dagis, får hoppas att de hamnar i samma klass oxå.

Ha det bra! Kram

2009-02-08 @ 12:31:06
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: linda

F-n va gött allt löst sig gud va roligt att bygga sitt eget hus. Hur gick det för syrran blir det nått för dom med lr? måste ses nu nån dag när hade du sem? kramkram

2009-02-10 @ 11:11:59
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0