:D

Hejsan allihopa nu i em fick Michael igång mitt tangentbord så nu kan jag få skriva lite här.  

Igår var vi till Borohus och skrev kontrakt med Niclas så nu är tomten vår och det känns konstigt men jätte bra och framför allt kul att något blir som man vill. ibland vill man nypa sig i armen och se så att man inte drömmer. Det roligaste blir att planera alla detaljer inne i huset som kök och öppna spisen finns oändligt med saker att välja mellan. Men det fixar jag älskar rassel. Idag hade vi även mäklaren här hemma som värderade men vi får hålla oss tills i morgon att få  veta....???
Nu hänger allt på att vi få sålt för en bra peng när vi lagt ner så mycket jobb.
 
Nu ska jag ta kvällen och soffan med min underbara man Kramizar på er

Kommentarer
Postat av: Anne

Hallo tjejen!Nu kom jag äntligen in på din blogg :)Grattis till tomtköpetoch hoppas värderingen på eret hus gick bra!Håller alla tummar jag har!Kramiz

2009-02-11 @ 11:34:49
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

Längesen jag hade tid att titta in här. Vad nöjd han såg ut dewin haha kul med nytt golv. Vi har de lite upp o ner just nu med allt....livet känns bara lite jobbigt ibland hamnar i en ond cirkel hela tiden. Kul att det är är klart med huset!!! Nu s´ka jag åka på rytmik. Och jag kan ju säga att det finns annat som blir lidande när man springer på öppna förskolan.... men de får jag ta ett annat liv:) stökigt , stökigt !



Ha de gott kram

2009-02-11 @ 12:55:29
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0