Bilder före och efter

Hejsan allihopa, hoppas att allt är bra med er, själv är jag nyss hemkommen från jobbet ska snart iväg och hämta mina underbara barn. Vi höll på här med golven ända tills kl var 22 igår så Dewin var jätte trött i morse stackarn, så idag blir det sängen direkt efter att vi kommit från föräldramötet. Ska till Alicias blivande skola på lite info, ska bli kul att se vilka de andra föräldrarna är. Sen är det jobba i morgon igen så efter det ska hallgolvet ut och in med det nya. Nu kommer bilderna jag lovade.
Före

Och efter

En klar förbättring.


Nej nu ska jag åka till Dagis kram på er

Kommentarer
Postat av: Anne

ja vilken skillnad,jättesnyggt!ha det så bra!kram

2009-02-03 @ 17:05:50
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Kimssan

Jaa guuud vilken skillnad.. ser mycker freschare ut nu.. :D hoppas allt är bra med dig!! // Kramar!!

2009-02-03 @ 22:04:08
URL: http://tisaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0