<3

Hejsan svejsan idag har det varit en riktigt skön dag, fick sova ända tills 07:40 då Dewin vaknat och ropade på mig gick upp och satte på lite kaffe tog en dusch klädde barn å smälde i mig en lite väl sen frukost 11:00 .
Sen klädde jag barn och packade väskor, lämnade dem på dagis  och begav mig till Titti på kaffe, när vi tittade ut stod Tias och Majsan där också så vi pratade skit i 2½ timme sen var det time för demenskurs, kom typ 3 min försent hehe så är det när man har mycket att prata om. Trivs mycket bra med Titti då hon och jag är väldigt lika och har samma smak, så nu håller jag tummarna för att vi vinner resan till mallis snacka om att vi skulle ha kul. Hämtade minba kids kl 16 efter att ha stressat in i affären och köpt alla laktosfria produkter jag hittade i mejeri väg, dagis står inte för det om man inte har läkarintyg så måste ta och ringa vårdcentralen så att jag kan få göra ett test på Dewin och ett intyg om det är laktos som han inte tål. Hoppas att det inte är det för allt är typ tre gånger så dyrt. Mami ringde hade bokat en tid hos frissan åt mig innan Maria går på föräldraledighet så onsdag kl 11 ska jag va där.
Ska ta och mysa lite med barnen sen sängen för i morgon är det jobba som gäller igen. Kramizar på er

Ska nog investera i två sånna här mamma köpte två för ett tag sen på noll54 och jag ångrar mig kan jag säga :D

Kommentarer
Postat av: titti

Hej!

Tack för det du skrev om mig i bloggen, jag gillar att umgås med dig oxå för jag tycker vi är lika och jag vet att det jag säger till dig stannar hos dig!

Ska hålla kolla på tävlingar....letar o letar...

Sånna där glaskupo har jag oxå kollat på på en inredningsbutik på nätet, de har precis fått tillbaka dem i lager.... här är adressen...

category&id=21" rel="nofollow">http://www.smating.se/index.php?action=showcategory&id=21



Du kan ju säga till så kanske vi kan beställa ihop....

Love´you!



Kram

2009-02-16 @ 22:09:37
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0