Underbara drömmar <3

Pustar ut.... Denna veckan har varit väldigt hektisk men bjussar på en massa roliga saker :D Jobbade tills jag höll på att stupa under veckan fyra dagar är allt vad min kropp klarar när man har småbarn och får lite sömn + att min psoreasis gör mig totalt utslagen, men det är skönt att det går mot våren känner verkligen att allt börjar bli bättre har haft en rent ut sagt helvetes höst, med hus som pajar å en massa annat som jag inte tänker ta här. Men nu är allt bara så bra och tack mina vänner som stöttat mig och fortfarande håller tummarna. Igår var jag Michael, Sis och Johan till Mellerud och kollade in det blivande huset shit var så maffigt när det var ihopbyggt med garaget såg liksom tusen gånger större ut, så ihop byggt får det bli lite bilder kommer här

visst ser det bra ut med vår bil på denna garage uppfarten :D






och barnen hade haft en helkul kväll hemma hos mormor och morfar, morfar använde fantasin lite fråga inte vad det ska föreställa hehe


Så nu ska jag ta en titt hur lång Johan och Michael kommit med golvläggningen, kommer bilder i morgon.
Ta hand om er kramizar i massor/ T

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Fint huset är, jag är riktigt avundsjuk! Vi hade en jättekul helg, trots PMS och allt som följer röda niagarafallen =)

Saknar dig också smulpajen, du får hojta till när du har tid. Jag kan i princip när som helst och tills bebis kommer kan ju Jessicka också hela tiden.

2009-02-01 @ 19:40:14
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: fie

Läckert =)

Hoppas det går bra med golven :P

2009-02-01 @ 22:11:13
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0